Lördag.

Vaknade i natt av att min lilla knutt hostade jätte mycket och var så ledsen. Vi satte oss i soffan han och jag och myste. Då spydde han massor! Och det var typ bara slem som kom :( Stackars liten. När ska den där hemska hostan försvinna? Han har ju haft den jätte länge nu.. Knappt nått på dagarna men massor på nätterna.
Det blev iaf inte så mycket sömn i natt så jag är glad att min underbara svärmor kom hit redan i natt. Jag fick sovmorgon för första gången på länge.
Och lilla knutt är så lycklig! Farmor är ju hans bästaste! Det lyser om hela honom när hon är här :) det är kärlek <3

Nu är knutt och farmor ute på promenad så jag ska väl försöka ta tag i hemmet och kanske duscha lite innan de kommer tillbaka! Så får vi hitta på något skoj sen. Händer det något roligt i staden idag kanske? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0