Livet!

Har haft två trötta men bra dagar igår och idag.

Igår fick jag tyvärr inte leka med Ellen, hon hade gått och blivit förkyld :( hoppas hon blir frisk snart så vi kan leka! Istället så tog jag och Robin med oss ungarna och gick ner till hamnen och åt glass :) på vägen hem stannade vi och kollade på forsarna, klättrade lite och jagade ankor ;)
Idag har jag varit hos läkaren, lunchat med syster och mamma och efter det så gick jag och syster och hämtade knutt på dagis och gick till affären och köpte glass :)
Sen var det meningen att vi skulle åka och bada. Men det får bli en annan dag för vi är så himla trötta hela familjen.

Nu ska jag laga mat, städa lite och sen ska vi äntligen kolla på GoT!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0