Sova?

Nej. Jag kan inte sova idag. (Natt)
Är helt slut så det borde inte vara några problem men..
Jag har sån fruktansvärd ångest!
Låg och kollade på bilder och insåg att min lilla har blivit så stor. Och fortsätter att bli större.
Han klarar så mycket själv och lär sig mer för varje dag.
Tiden flyger iväg och snart är han redan två hela år!! Det känns som att det var igår vi åkte in till bb för att få träffa honom för första gången.
Snart är han för stor för att leka med mamma, för stor för mammas pussar och snart behöver han inte hjälp med alla småsaker som jag tycker är så mysigt..
Hur mycket man än försöker ta vara på tiden så lyckas den ändå flyga iväg och man missar så mycket.

Min lilla, som jag älskar så mycket. Snart är han stor, det går för fort.
Jag hoppas att han alltid kommer ha den där lilla i sig. Den där lilla som älskar sin mamma och vill kramas. Den där lilla som hittar trygghet hos sin mamma när världen är dum.
Jag hoppas att han aldrig växer ifrån mig, att jag alltid får vara en del av hans värld, för han är hela min <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0