.

Tänkte att jag skulle hoppa in här och skriva ett par rader innan jag sätter fart här hemma.
Igår skulle vi ju försöka få upp våra hyllor som vi köpte till vardagsrummet. Men det gick väl sådär.. Stötte på massa sten och armeringsjärn i väggen.. Så eftersom att båda är sjuka och energin inte var på topp så bestämde vi oss för att gå och lägga oss och ta det idag istället. Hanen mår ju sämre idag, men vi tar det sakta så orkar han nog med ;)

Jag vill bli frisk nu! Funderar på om jag kanske åkt på bihåleinflammation? Jag har så ont i ena hålan att det gör ont i tanden.. Trodde först att det var tandvärk, men sen upptäckte jag att det blir bättre när jag snyter mig. Så troligen ligger det och trycker på någon nerv där.
Funkar det så?

Nä, nu ska jag ta tag i städskåpet och rensa det innan syster och hennes flickvän kommer och tar knutt en stund så vi kan borra :) Sen ska jag försöka tigga till mig en chailatte av syster också ;)
Eller om jag bara ber hanen att köpa lite chai när han är och handlar. Vi har ju trotsallt en lattemaskin!
Och inte en sån där fake med kapslar, usch! Utan en riktig, med ångskummare osv :)
Massa gott :)

Jag blir så trött på människor som tror så mycket!
Du ser ut som en transa <3


PUSS på att vi får upp hyllorna idag så knutt inte får tag på sakerna!
PRUTT på att vi är sjuka hela bunten. Även om jag och knutt håller på att bli friska!




Syster och hennes älskling Emma :)


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0