.

Sitter och kollar på barnkanalen. En typiskt morgon hemma hos oss.
Jag är så trött efter den här natten. Teodor har vaknat en gång i timmen och bara skrikit för att han har ont i magen, så det har inte blivit mycket sova. Som tur var så tog Robin honom när han kom hem från jobbet så att jag fick sova två timmar iaf. Men känner mig helt död iaf. Fick ju inte sova något knappt dygnet innan heller..
Men nu håller jag på att koka katinplommonpure så jag hoppas att han kanske blir bättre i magen i natt.

Teodor är fortfarande sjuk. Jag hatar det! Mest för att man tycker så synd om honom och man känner sig så hjälplös för att det inte finns så mycket man kan göra. Men också för att man kommer ur alla rutiner, inget blir som det ska. Hoppas han blir frisk snart så vi kan göra roliga saker istället!


Idag känner jag mig lite snuvad på vädret. Jag hade ju beställt jätte fint väder så att jag och knutt kunde hänga på gräsmattan och rycka upp alla grässtrån vi ser. Men så blev det ju inte. Molnigt och tråkigt.. Men kanske lika bra. Jag behöver ju fixa lite med saker här hemma också. Måste bara vänta på att robin ska vakna först.


Nu har knutt somnat, så nu ska jag också lägga mig och vila lite.
Hoppas på att det är en sån där dag då han sover två timmar :)


PUSS på att min fina mamma har hjälpt mig med förrådet.
PRUTT på att knutt aldrig verkar bli frisk :(


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0