.

Hej hej igen.

Nu är jag hemma igen efter några dagar på sjukhuset.
Jag förstår inte vad feler är. Dem hittar ingenting. Fast nu har jag gjort eeg, som jag får resultat på nästa vecka. Och så ska jag få göra magnetrönken av hjärnan. De tror att jag har något som ligger och trycker på i bakhuvudet, eftersom att jag har ont där, jag mår illa och synen försvinner ibland. Men men vi får väl se..


Nu ska jag göra mig klar för jobb på sörgården.


PUSS på att få sova hemma.
PRUTT på att dem inte hittar något.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0