.

Nu va det länge sen jag skrev igen. Mitt internet är ju så knas så har inte kunnat sitta och skriva. Man måste liksom hålla in kabeln med ena handen och sen försöka skriva med den andra. Känns inte riktigt OK.

Senaste tiden har hänt massor, men vi tar i lite snabba drag.

Jag är yr, mår illa och svimmar typ varje dag. Ska ligga inne två dygn för att ta massa prover och träffa olika läkare. Men det tar vi när jag inte har lika mycket i skolan, så länge för jag komma in lite då och då och ta prover.
Själv tror jag att det är stress. Skulle ju inte vara allt för otroligt med tanke på hur det är.

Har inte tränat på 100 år, vilket inte känns bra. Speciellt inte eftersom att hanen gick och vann 4.55 kg chips. 
Har gått upp massor i vikt och blivit stel som en pinne. Funderar på att byta namn till Malin "kylskåpet" Karlsson, vad sägs om det? ;)

Sen så hade jag ju världens roligaste ute kväll med Ellie och Ellen för ett tag sen också. Haha. Mycket spännande. :D


Och jag och Ellen har haft doggy date, myys :) <3


Sen va jag och hanen i norrland och hämtade nya pärlan i onsdags. Hur fin som helst, im in love.
Men på vägen hem började det snöa som bara den och eftersom att bakdäcken va så dåliga så blev det snor halt och vi håll på att åka av vägen flera gånger. Så vi  va tvugna att stanna i uppsala några timmar och vänta på att vägen skulle bli bättre och sen krypkörde vi ner till sthlm där vägen blev bättre och vi kunde åka normalt igen.


Hmm, kan inte komma på så mycket mer som hänt. Har ju mest legat i sängen.



Nästa vecka blir tuff.
Måndag, läkarbesök.
Tisdag, träning.
Onsdag, träning.
Torsdag, jobba.
Fredag, jobba.
Lördag, danstävling.
Söndag, plugga.  

Och så ska jag ju gå i skolan också.

Men allt blir ju inte jobbigt, på fredag ska jag till Malin och ha roooligt, har dock lite ångest för vad jag ska köpa. Men jag tror att jag har en ide ;) Och så kanske det blir tårta hos Malin imorn också om jag inte är för trött efter alla prover :)

Haha förövrigt, jag älskar att ringa till Malin, det är så kul! "Hej Malin, det är Malin" XD
Ja jag är lätt road, men så är jag ju blondin också ;)


Nä nu ska jag skriva lite arbete och sen göra mig klar för sthlm och globen med lillasysterstor <3



PUSS
på att jag och hanen har en skyline :)
PRUTT på att inte ha helt OK hälsa.


/M


Kommentarer
Ellen

doggydate is the shit ;) <3

2010-04-28 @ 23:38:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0