.

Nu sitter jag här igen, med färg i håret. Fast den här gången ska det bli som jag vill! Annars blir jag sur!


Har gått och varit sur nu hela helgen för att jobbet inte har ringt. Det brukar ju alltid vara någon som vill vara ledig nu under påsken och så. Men nej då.
Och så skulle jag precis sätta på datorn och då ringde telefonen. Så nu väntar ett pass på björken 16 - 21.30 :D
Har saknat att jobba!



Nu ska jag baka bullar, för imorn smäller det ju ;)



PUSS på att jag ska jobba ikväll.
PRUTT på om mitt hår inte blir som jag vill!!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0