.

Idag har jag firat påsk. Och det börjades med att mitt  hår blev jätte gult! Allt för att hedra påskaftonen, eller?
Sen åkte vi hem till mormor och fikade, mys :)
Sen åkte vi till mamma och Janne och åt påsk mat. Minst 7 meter bred blev jag! :)
Sen hade jag planerat att träffa tjejerna, men eftersom att jag somnade på vägen hem i bilen och va jätte trött så blev det inte så. Jag gick upp och sov en stund och nu är jag vaken igen.


Jag är glad, extremt gad!
För jag har kommit på att det jag skrev förut inte va rätt.
När vi va små så hade vi en dröm. Och det är den drömmen jag lever :)
Jag erkänner, jag blev jätte arg när du fick det som jag ville ha allra mest, precis så som jag ville ha det.
Eftersom att jag fick det som ett slag i magen. Hade det varit du som sagt det så hade jag blivit glad.
Men jag är glad för din skull iaf, jag vet att du förtjänar det. Hoppas jag också får det.
Och så ska jag också få så mycket pengar, så jag kan visa dig det där som vi pratade om ;)
Och så är jag glad för att jag fick en jätte fin påskpåse av påsk haren!
Och en fin present också! Fast mamma hade ingen tejp, så hon hade tagit plåster istället XD I LOVE!


Är det någon som vet vart min kamera är?
Om jag kanske har glömt den hos någon?




Nu ska jag mysa med min raya och sen ska jag sova igen.



PUSS
på påsk gult hår!
PRUTT på 7 meters bredd efter all mat!


/M





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0