Woho!

Ska snart sova, men kände att jag va tvungen att skriva några rader först!

Jag känner mig helt glad!

Idag har jag gjort massa arbeten som ska vara inne nu innan praktiken, känns jätte bra.
Sen va jag på hockey med Jens, hans bröder, hans pappa osv.
Träffade farbror Sune också :)
Även om det gick skit i matchen så känns det ändå bra att vi gick vidare till playoff ;)
Så fick jag spela lite WoW med älsk också :D Brukar inte få det så jag blev glad!
Och sen fick jag leka spa men honom, men det är en hemlis! hihi. (ssch)
Imorn ska jag Johanna och kanske liten till Norrköping och kolla skola och Johanna ska shoppa.
Sen ska jag göra det sista på ett arbete som ska in på fredag och försöka sy litens hår.
Fredag hoppas jag på party med tjejerna, taggad som bara den :)
Lördag ska jag följa med Jens och killarna och fotta hela kvällen :D
Fick tillbaka min kamera idag som har legat hos Johanna!
Har saknat den  <3

Och på måndag börjar praktiken!! :D:D


PUSS på att träffa syster imorn, att kameran är tillbaka, att jag har fått läkartid på onsdag, att helgen ser bra ut, att det verkar lösa sig med lokal och att livet känns så bra just nu <3
PRUTT på att klockan är mycket och jag ska upp tidigt ><

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0