Tisdag!

sitter i skolan nu, fast jag inte börjar förän 12.45..
Men eftersom att jag skulle vara på NUM kl 11 så tyckte jag att det va dumt att gå hem mellan..
Ska väl försöka plugga lite kanske..

Känner mig lite seg, har mycket att tänka på. det är jobbigt.

Ikväll är det träning! Har längtat som bara den!
Sen efter träningen ska mamma hämta mig och sen ska vi hem till henne och fika med hennes jobbarkompis.
Jag ska göra en intevju med henne om hur det va att komma till sverige.
Ska bli kul :)

Många av dem andra tjejerna i min klass ska fuska och hitta på egna svar. Men jag vill verkligen veta hur det va för henne att komma hit och vad hon tyckte om oss svenskar och om sverige.


Jag förstår inte riktigt. Jag har ingen ork längre, förutom till plugget.
Jens blir sur för att jag inte orkar mysa och för att jag inte orkar prata om allt.
Men jag har alltid varit så. Jag tycker inte om att prata om allt som rör sig i mitt huvud! Det är jätte svårt. för jag vet liksom inte vad jag ska säga. och speciellt inte när han frågar. för han förstår inte.
Så fort jag säger vad jag är ledsen för så lir han antingen sur om det har med honom att göra, eller så idiotförklarar han mit och säger att han inte förstår hur jag tänker. Och då är det inte så lätt att prata....

Aja nu ska jag plugga lite!


PUSS på att inte vara gravid :P
PRUTT på att inte orka!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0