Tisdag.

Helgen va ganska bra.

Fredag.
Fortfarande lite sjuk. Åkte till sjukan och fick medicin igen. Sen sov jag nästan hela dagen och på kvällen gick vi över till Jimmy och AnnaKarin och spelade spel och drack lite. Det va jätte trevligt.

Lördag.
Jag gick på stan med Elin för att handla present åt pappa. Sen åkte vi hem till pappa och rotade i förrådet efter gamla kort från när vi va små. Mycket kul hittade man.
Sen satte vi oss och ritade eftersom vi inte kunde gå hem till mig som vi egentligen skulle gjort. Jag hade ingen nyckel och Jens va inte hemma.
Sen gick vi ner på stan och hittade Jens utanför en krog. jätte full.
Vi gick hem till mig och Jens började tjaffsa om allt och inget. Hatar att han blir så cp när han är full..

Söndag.
Tog det ganska lugnt, gick och plockade lite hemma.
Vi bra ner soffan till källaren och så åt vi tacos med lillasyster.

Det har varit en ganska lugn men bra helg.



Jag förstår inte riktigt. Jag mår jätte illa. har gjort det några dagar nu. Och så är jag jätte trött.
Det är väl efter att jag va sjuk kanske.



Nu ska jag ner till tvättstugan!


PUSS på sovmorgon.
PRUTT på att älsk inte kan sova.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0