Sista lediga dagen.

Sov till elva, sen låg jag i sängen till ett då kom syster och hämtade mig och vi gick och solade.
Sen gick vi hem till mig och lagade mat och åt med Jens :)
Efter det så duschade jag och gjorde mig iordning för att gå på hockey.
Vi mötte pappa och farbror Sune vid ingången. Matchen va jätte bra, men fan inte bra för mina nerver XD
Efter hockeyn gick vi till Markus för att hämta Elins tröja. Blev kvar en timme och snackade skit, mycket trevligt :)
Och nu är jag hemma och ska snart lägga mig i sängen och mysa lite.

PUSS på en super bra dag<3
PRUTT på att jag inte lekte med Ellen :( Och att Elin åker hem imorn :(
Men vi tar igen det i helgen med massa mys ;) <3


/M


Kommentarer
Ellen

Helgen som sagt, älskliiing <3

2009-02-19 @ 16:12:55
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0