Light trevligt, amore!

Har inte skrivit på länge nu eftersom att jag har haft så himla mycket i skolan.
Men det har varit riktigt skönt att ha något att göra på dagarna, även om det inte är allt för kul att gå upp tidigt ;)
Skolan går iaf bra. Jag ligger där jag ska och snart är det praktik :)


Har börjat planera lite på min 20 års fest! Det kommer bli hur kul som helst!
Nu ska jag bara fixa lokal så är alla grunderna klara.
Kommer dock behöva ta 20 kr från alla som kommer för att ha råd med lokalhyran, men det blir nog inga problem.
Jag har lite beslutsångest angående temat bara, jag vill ju ha så att alla ska klä ut sig. Blir lite roligare så.
Men jag vet inte riktigt till vad. Finns ju så mycket..
Just nu är jag inne på nitar, läder och hjältar.
Funderar på att vara Hulken XD haha!

Hur som helst, jag kommer bjuda alla jag känner och sen är det först till kvarn som gäller.
Får jag den lokalen jag vill ha så finns det bara 50 platser..
Ca, 20 av dem är redan upptagna så.. Men det blir nog bra :)

Har kommit på massa kul att göra också :D

Fett pepp!!

PUSS på att Elin är här hela veckan och att jag ska leka med Ellen imorn <3
PRUTT på att festlokaler är svindyra!! :O


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0